Andreja Upīša Skrīveru vidusskola piedalās ES projektos

2023. gada 27. Decembris

ES projektu koordinatore, angļu valodas skolotāja Santa Martinsone

2023./24. mācību gadā 6.ab klases skolēni ir iesaistīti “eTwinning” projektā ar nosaukumu “Clean Earth, Green Legacy!” Projekta mērķis ir palielināt skolēnu izpratni par otrreizēju materiālu pārstrādi, lai nākamajām paaudzēm atstātu tīrāku pasauli.

Iesaistoties projektā, skolēni varēs strādāt starpdisciplināri, iekļaujot dažādus mācību priekšmetus, piemēram kā literatūru, vizuālo mākslu, datoriku, dabas zinības un angļu valodu. Skolēniem būs iespēja radīt stāstu par ekoloģisku tēmu, viņi zīmēs un krāsos, veidos digitālus attēlus savam stāstam par izvēlēto tēmu, sacerēs dzejoļus, izmantos lietotus materiālus, lai radītu jaunus, noderīgus produktus. Tādējādi pilnveidojot savas zināšanas par ekoloģiju un vides ilgtspēju, kā arī attīstīs savas mākslinieciskās, literārās prasmes, kā arī uzlabos un papildinās savas angļu valodas zināšanas, jo šajā projektā ir iesaistītas sešu valstu skolas – Itālija, Grieķija, Serbija, Slovēnija, Turcija un Latvija.

                                                        ***

2023./24. m.g. skola aktīvi strādā pie divu nākotnes “Erasmus+ “projektu pieteikumu izstrādes.  Viens no projektiem ir vērsts uz 4. klašu skolēniem, kur viņiem būtu iespēja iepazīties un diskutēt par videi draudzīgu transportu – velosipēdu.  

Otrs projekts paredzēts  9.-12. klašu skolēniem– par bioloģiskās lauksaimniecību nozīmi.

                                                       ***

                                                        2022. gadā sešas skolas skolotājas Aija Ieleja, Santa Mārtinsone, Ilze Pilskalne, Ance Krastiņa, Inese Levinska, Danute Podvinska apmeklēja “Erasmus+” kursus Spānijā un Portugālē. Kursu mērķis bija paplašināt zināšanas un ieviest inovācijas skolotāju metodiskajā darbībā, izmantojot 21. gadsimta mācīšanas un mācīšanās metodes, attīstīs digitālās prasmes, lai ieviestu inovatīvas metodes mācīšanas procesā un sadarbotos ar citu tautību kolēģiem, apmainītos ar idejām, pieredzi un meklētu jaunus skolu sadarbības partnerus.

 

No 2017.- 2020. gadam 9.-12. klašu skolēni tika iesaistīti “Erasmus+” projektā “S(t)imulating European Identity”. Šī projekta laikā skolēniem bija iespēja iepazīties ar 4 galvenajām ES institūcijām – Eiropas Parlaments, Eiropadome, Eiropas Savienības Padome, Eiropas Savienības Tiesa, kā tās darbojās un pieņem lēmumus, kuri ir aktuāli ES valstīm, kā arī pašiem iekāpt parlamentāriešu kurpēs un izspēlēt dažādas situācijas, diskutējot par aktuālajām lietām un gala rezultātā, pieņemt lēmumus un likumus. Šajā projektā bija iesaistījušās skolas no Grieķijas, Portugāles, Rumānijas, Somijas un Latvijas.                                   

                                                                 ***

No 2016.-2018. gadam  9.-12. klašu skolēni piedalījās “Erasmus+” projektā “Advertisement in Multiple Societies”. Šī projekta mērķis bija iepazīties ar Somijas, Latvijas, Beļģijas un Maķedonijas zīmoliem, kā arī iedziļināties tēmā “Lobijs”, noskaidrot, cik lielā mērā un kā dažādās valstīs varētu reglamentēt lobisma ideju.

Komentāri