Liene Sakne, direktores vietniece izglītības jomā
ANGĻU VALODAS VALSTS 53. OLIMPIĀDE
Angļu valodas valsts 53. olimpiāde norisinājās vairākās kārtās. Novada (2. posma) kārtā skolu pārstāvēja 41 skolēns. Šajā mācību gadā angļu valodas olimpiāde pirmo reizi tika organizēta 4.-6. klašu un 7.-9.klašu skolēniem, iepriekš tikai vidusskolas posma skolēniem. Laureātu noteikšanā klašu grupās bija tik blīvi rezultāti, ka kādam pietrūka tikai punkts līdz laureāta godam. Priecājamies par 19 laureātiem un ikkatra skolēnu uzdrīkstēšanos, zināšanām un pieredzi, kas gūta!
No novada uz valsts posma kārtu tika uzaicinātas piedalīties 8.b klases skolniece Estere Zālīte un 12.a klases skolniece Gundega Beķere.
Valsts (3. posma) olimpiāde norisinājās divās kārtās, 1. kārta notika 14. decembrī un 2. kārtā 9. februārī klātienē. Skolēnu angļu valodas zināšanas tika pārbaudītas tādās tēmās kā “Es un pasaule man apkārt”, “Klimata pārmaiņas: cēloņi un sekas” un “Pagātnes pieredze nākotnes izaugsmei”.
Esterei 1. kārtā bija radošs rakstu darbs, kurā viņa analizēja klimata pārmainu cēloņus un radītos izaicinājumus, un ikviena sabiedrības locekļa rīcību un iespējas mazināt negatīvās sekas, savukārt 2. kārtā bija monologruna par apgalvojumu, kas saistīts ar klimata pārmaiņām, kā arī jāatbild un jāsagatavo jautājumi.
Gundegai valsts posma 1. kārtā bija jāveic analītisks rakstu darbs par tēmu “Pagātnes pieredze nākotnes izaugsmei”, 2. kārtā bija jāsagatavo 3 minūtes gara monologa formā individuāli veidota improvizēta runa par citātu un pēc tam notika diskusija grupās.
Prieks par zinošiem un erudītiem skolēniem!
Lepojamies ar Esteres Zālītes iegūto III pakāpes diplomu un Gundegas Beķeres iegūto II pakāpes diplomu angļu valodas valsts 53. olimpiādē!
Pateicība Esteres angļu valodas skolotājai Gunai Voldekai un Gundegas angļu valodas skolotājai Santai Mārtinsonei par sagatavošanu olimpiādei! Paldies vecākiem par atbalstu!

Liene Sakne, direktores vietniece izglītības jomā
Esam patiesi priecīgi par katra skolēnu dalību mācību priekšmetu olimpiādēs. Uzdrīkstēties, nebaidīties un būt atvērtiem jaunām zināšanām.
Paldies skolēniem par piedalīšanos! Sirsnīgi sveicam ar iegūtajiem sasniegumiem! Pateicība skolotājiem par ieguldīto darbu skolēnu sagatavošanā.
Lepojamies!

Inese Levinska, 4.b klases skolotāja
Šī gada 1. februārī 4.b klase sarīkojumu zālē gaidīja savus vecākus, lai rādītu teātra mākslas stundās iestudētās ziemas ludziņas.
“Vecīša cimdiņš”, “Ziemassvētki piparkūku ciemā” un “Vēstule Ziemassvētku vecītim” – šie stāsti un pasakas atdzīvojās un priecēja kuplā skaitā sanākušos skatītājus.
Iejūtoties lomās un dziedot visiem labi pazīstamās Ziemassvētku dziesmas, visi klases skolēni atklāja gan dziedātāju, gan aktieru talantus. Īpašs Paldies vecākiem par bezgala radošo izdomu, palīdzot bērniem izveidot tēlam atbilstošus tērpus.
Pasākumā, sekojot līdzi darbībai uz skatuves, skanēja vecāku smiekli un skaļi aplausi. Izrāžu nobeigumā skolēni kopā ar skolotāju dziedāja populāro grupas “Līvi” dziesmu “Eglīte”, kuras skanējumam no savām vietām zālē pievienojās arī vecāki.
Kultūrizglītības programma “Latvijas skolas soma” ir lielākā valsts simtgades dāvana vairāk nekā 200 000 Latvijas bērniem un jauniešiem. Tās mērķis ir, sākot ar 2018. gada septembri, nodrošināt katram mūsu valsts skolēnam iespēju vismaz vienu reizi mācību semestra laikā klātienē iepazīt Latvijas mākslu un kultūru (mūzikā, teātrī, dejā, cirkā, vizuālajā mākslā, kino, arhitektūrā, dizainā, materiālajā un nemateriālajā kultūras mantojumā, literatūrā un grāmatniecībā), tai skaitā izzināt Latvijas valstiskuma attīstības un saglabāšanas liecības, Latvijas kultūrainavu, kultūras vērtības un laikmetīgās izpausmes, vēsturisko mantojumu un radošās industrijas, un kas saistītas ar mācību un audzināšanas darba saturu. Projektā “Latvijas skolas soma” Andreja Upīša Skrīveru vidusskola darbojas jau kopš 2018.gada un veiksmīgi apgūst piešķirtos līdzekļus, iepazīstot savu valsti.
ES projektu koordinatore, angļu valodas skolotāja Santa Martinsone
2023./24. mācību gadā 6.ab klases skolēni ir iesaistīti “eTwinning” projektā ar nosaukumu “Clean Earth, Green Legacy!” Projekta mērķis ir palielināt skolēnu izpratni par otrreizēju materiālu pārstrādi, lai nākamajām paaudzēm atstātu tīrāku pasauli.
Iesaistoties projektā, skolēni varēs strādāt starpdisciplināri, iekļaujot dažādus mācību priekšmetus, piemēram kā literatūru, vizuālo mākslu, datoriku, dabas zinības un angļu valodu. Skolēniem būs iespēja radīt stāstu par ekoloģisku tēmu, viņi zīmēs un krāsos, veidos digitālus attēlus savam stāstam par izvēlēto tēmu, sacerēs dzejoļus, izmantos lietotus materiālus, lai radītu jaunus, noderīgus produktus. Tādējādi pilnveidojot savas zināšanas par ekoloģiju un vides ilgtspēju, kā arī attīstīs savas mākslinieciskās, literārās prasmes, kā arī uzlabos un papildinās savas angļu valodas zināšanas, jo šajā projektā ir iesaistītas sešu valstu skolas – Itālija, Grieķija, Serbija, Slovēnija, Turcija un Latvija.
***
2023./24. m.g. skola aktīvi strādā pie divu nākotnes “Erasmus+ “projektu pieteikumu izstrādes. Viens no projektiem ir vērsts uz 4. klašu skolēniem, kur viņiem būtu iespēja iepazīties un diskutēt par videi draudzīgu transportu – velosipēdu.
Otrs projekts paredzēts 9.-12. klašu skolēniem– par bioloģiskās lauksaimniecību nozīmi.
***
2022. gadā sešas skolas skolotājas Aija Ieleja, Santa Mārtinsone, Ilze Pilskalne, Ance Krastiņa, Inese Levinska, Danute Podvinska apmeklēja “Erasmus+” kursus Spānijā un Portugālē. Kursu mērķis bija paplašināt zināšanas un ieviest inovācijas skolotāju metodiskajā darbībā, izmantojot 21. gadsimta mācīšanas un mācīšanās metodes, attīstīs digitālās prasmes, lai ieviestu inovatīvas metodes mācīšanas procesā un sadarbotos ar citu tautību kolēģiem, apmainītos ar idejām, pieredzi un meklētu jaunus skolu sadarbības partnerus. Lasīt tālāk …
Draudzīgā Aicinājuma fonda “Skolu reitings ” ir ar mērķi izveidot objektīvu skolu, kurās realizē vidējo izglītību, vērtējumu pēc centralizēto eksāmenu rezultātiem. Par datu bāzi izmanto Izglītības un zinātnes ministrijas Valsts izglītības satura centra organizēto skolēnu centralizēto eksāmenu rezultātus.
Aizkraukles novada Izglītības pārvalde ir apkopojusi informāciju par Aizkraukles novada vidusskolām.
Lasīt tālāk …
“Draudzīgā aicinājuma fonds” kopš 2009. gada katru gadu veido skolu reitingu.
Šī reitinga mērķis ir izveidot objektīvu izglītības iestāžu, kurās realizē vidējo izglītību, vērtējumu pēc skolēnu centralizēto eksāmenu rezultātiem.
Draudzīgā aicinājuma fonda reitinga izveidē izmanto Valsts izglītības satura centra (VISC) apkopotos datus par centralizēto eksāmenu rezultātiem. Kopvērtējuma aprēķinā ietverti visu vidusskolas centralizēto eksāmenu rezultāti.
- gada kopvērtējumā Andreja Upīša Skrīveru vidusskola lauku vidusskolu grupā ierindojas 4.vietā.
No sirds lepojamies un priecājamies par pamanāmi augsto vietu 2023.gada Centralizēto eksāmenu kopvērtējumā!
PALDIES visiem PEDAGOGIEM un mūsu 2023.gada ABSOLVENTIEM par sasniegumiem mācību darbā!
Mēs ar Jums lepojamies!
Skolu reitings publicēts vietnē https://www.konkurss.lv/
Lasīt tālāk …
Direktora vietniece audzināšanas jomā Liene Sola
Andreja Upīša Skrīveru vidusskola 2023.gada novembra sākumā ieguva “Veselību veicinošas izglītības iestādes” statusu. Esam pievienojušies Nacionālajam Veselību veicinošo skolu tīklam. Tas sniegs dažādas iespējas veicināt un attīstīt veselību veicinošu vidi mūsu izglītības iestādē.
Veselību veicinoša skola ir tāda skola, kura pastāvīgi stiprina savu kapacitāti, lai caur skolas vidi ikvienam dotu iespēju iemācīties veselīgi domāt, dzīvot, mācīties un strādāt. Veselības veicināšana mācību iestādē ir jebkura skolā īstenota aktivitāte, kas tiek veikta, lai uzlabotu un/vai aizsargātu veselību.
Plānojam gan izglītojamos, gan iestādes personālu iesaistīt dažādās veselību veicinošās aktivitātēs un pasākumos, kas dotu iespēju pilnveidot zināšanas veselības jautājumos.

Adele Babre, 5.a klases skolniece
Mēs ar klasi kādā sociālo zinību stundā, apgūstot tēmu “Kā pētīt un saglabāt vēstures liecības?”, devāmies uz mazu, tādu kā muzeju, kas atrodas tepat skolā, blakus fizikas klasei. Tur bija Triju Zvaigžņu ordeņa ieguvēja, Leonīda Antona lietas. Piem. mopēds, ar kuru viņš visur brauca, visas paša sarakstītās mācību grāmatas, klavieres, kuras viņš dzīves laikā bija apņēmies iemācīties spēlēt, un pēdējais uzraksts uz tāfeles, kuru viņš bija uzrakstījis savas dzīves pēdējās dienās. Uzzinājām, ka L. Antons tik tiešām bijis varens vīrs, jo ticiet vai neticiet – pats savām rokām vien uzmeistaroja tagadējo fizikas klasi, kā arī to mazo pagrabiņu, kas tai līdzās.