Aizvadīta 5. skolotāju mācīšanās grupu nodarbība!

2015. gada 12. Janvāris

Pirmdien, 12.janvārī tika aizvadīta kārtējā mācību grupu nodarbība skolotājiem. Lūk, grupu vadītāju atskats:

“”Āķis lūpā”- stundas sākuma un beigu organizēšana”, vadītāja I.Gaņina: “Šorīt mācīšanās grupas “Āķis lūpā – stundas sākuma un beigu organizēšana” dalībnieki datorklasē apguva kā veidot dažāda veida krustvārdu mīklas. Kolēģe Mārīte Karņicka pastāstīja par izlasīto rakstu “Skolas vārdā”, par stundas sākuma organizēšanu. Līdz nākošajai reizei kolēģi apņēmās izveidot krustvārdu mīklas.”

“Mācību materiālu izstrādāšana (arī angļu val.)”, vadītāja S.Rūze: “Janvāra otrajā nedēļā pēc brīvlaika notika mācīšanās grupas “Mācību materiālu izveide (arī svešvalodā)” 5.nodarbība. Nodarbības sākumā tika izrunāts mājasdarbs, kur skolotājiem bija jāsagatavo mācību materiāli aktualizācijas fāzei. Kā pirmā runāja skolotāja Aija. Viņa skolēniem bija sagatavojusi trīs dažāda veida mācību materiālus aktualizācijas fāzei, kurus var lietot gan kopā, gan atsevišķi. Viens no tiem bija uztura piramīda, ļoti interesanta šķita darba lapa, kur skolēnam attēlots ēdiens uz šķīvja un jāprot pateikt, kas tur ir, kad attēlu paslēpj. Šajā darba lapā parādās arī gramatikas lietas saistībā ar vienskaitļa un daudzskaitļa lietojumu. Trešais materiāls ir teksts par valstu ēdieniem, kur var uzzināt daudz aizraujošas lietas par citu valstu ēšanas paradumiem. Nākošā runāja skolotāja Anda, kura bija sagatavojusi materiālus aktualizācijas fāzei saistībā par vārdu sastāvu. Tā kā mazajiem patīk praktiska darbošanās, šāds uzdevums viņiem varētu patikt. Vārdi ir jāsaliek pa pāriem, tie jāgrupē. Šādā veidā skolēni iemācās pareizrakstību, dienas nosaukumus, pārnešanu jaunā rindā. Lai būtu vēl interesantāk, nākošajā fāzē var iedot skolēniem dzejoli, piemēram, “Zaķīšu pirtiņa” un uz šī dzejoļa pamata nostiprināt aktualizācijas fāzē gūtās zināšanas. Stundas beigās var arī noskatīties multfilmu “Zaķīšu pirtiņa”. Skolotāja bija sagatavojusi arī krustvārdu mīklu un ierosināja nākošajā reizē iemācīties apgūt krustvārdu mīklu veidošanas programmu. Skolotāja Daina turpināja skolotājas Andas iesākto un piedāvāja mācību materiālus vārdšķiru atkārtošanai un nostiprināšanai. Bija sagatavoti izdales materiāli, kur vispirms skolēnam ir jāsaliek vārdšķira un pēc tam latviešu tautas dziesma. No tautasdziesmas jāpaņem visi attiecīgās vārdšķiras vārdi, tie jāsakārto alfabēta kārtībā, tādējādi arī alfabēts tiek atkārtots, pēc tam šos vārdus uzraksta nenoteiksmē un veic citas darbības. Tālāk nodarbībā tika skatīta datorprezentācija par apjēgšanas fāzi un tā tika izrunāta. Visbeidzot tika uzdots mājas darbs uz nākošo tikšanās reizi 9. februārī: izveidot mācību materiālu apjēgšanas fāzei!”

„Mācīšanās paņēmienu izmantošana”, vadītāja D.Martinsone: “Mācīšanās grupas „ Metodisko paņēmienu izmantošana”  dalībnieki  12. janvārī  informēja par paveikto saistībā ar dabaszinību ieskaiti, filmu fragmentu izmantošanu, eseju izvērtēšanu. Skolēni  veikuši uzdevumus, izmantojot vārdu aliasu. Turpināsim strādāt pie stundas darba izvērtēšanas, kuras moto ir „ Skolotājs- skolēns- īsi- ātri- mutvārdos”, kā arī palīdzēsim gatavoties  dabaszinātņu ieskaitei  9. klašu skolēniem. Veidosim teksta materiālus, kuros skolēniem jāsaskata un jāizlabo kļūdas, jāveido domu kartes un vārdu aliasa kartītes.”

Humānā pedagoģija, vadītāja S. Krasovska: “Mēs šodien pārrunājām aktualitātes bērnu audzināšanā, saistot šo tēmu ar brīvdienās kursos dzirdēto un pārdomāto. Atradām humānās pedagoģijas literatūrā apstiprinājumu vecāku un arī vecvecāku lomai bērnu audzināšanā, saprātīgi balansējot mīlestību, pacietību un stingrību.”

Komentāri

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Papildus informācija

Lai nodrošinātu Jums vislabāko mūsu mājaslapas pārlūkošanu, šī mājaslapa izmanto sīkdatnes ("cookies").
Uzziniet vairāk par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes.

Aizvērt