Aizvadīta 4. mācīšanās grupu tikšanās skolotājiem

2014. gada 1. Decembris

www.auv.lv

Pirmdien, 1.decembrī, tika aizvadīta kārtējā mācību grupu nodarbība skolotājiem. Lūk, grupu vadītāju atskats:

Daiga Martinsone: „Mācīšanās grupā iepazināmies ar dabaszinību ieskaites prasībām, vērtēšanas kritērijiem, uzdevumu paraugiem. Ieskaiti 9.klašu skolēni kārtos februārī, tā kā atlikušajā laikā jāapskata dažādi uzdevumi atbilstoši prasībām. Iepazināmies un analizējām skolas reitingu pēc CE rezultātiem. Katrs skolotājs informēja par paveikto skolēnu sadarbības jomā un izvēlējās piedāvātos uzdevumus.”

Sintija Rūze: „Pirmā decembra rītā notika mācīšanās grupas “Mācību materiālu izveide (arī svešvalodā)” 4. nodarbība. Nodarbības sākumā tika runāts par to, kāda varētu būt ideāla stunda un kādus mācību materiālus tajā lietot? Pieredzē par savām stundām dalījās vēstures skolotājs Edgars un latviešu valodas, literatūras skolotāja Daina. Kā svarīgu faktoru, kas nepieciešams, lai stunda tiktu uzskatīta par labu, tika minēts tas, ka būtiski stundas sākumā saprotami, lakoniski un viennozīmīgi noteikt stundas mērķi, sasniedzamos rezultātus un rīcību, kas sekos. Skolotāja Daina dalījās ar piemēriem, kā skolēni veido Haikas (japāņu dzejas rindas), tās veidojot, nepieciešamas zināšanas mākslā, valodās, jāprot meklēt informāciju, izmantojot IT, stingri jāievēro matemātika, kā arī citi mācību priekšmeti ir aktuāli Haiku tapšanā. Ļoti svarīga ir arī atgriezeniskās saites iegūšana, kuru izvērtē skolotājs vai paši skolēni. Tālāk sekoja prezentācija par to, kādas ir stundas fāzes, kāds ir mūsdienu skolēns (diskusijas raisījās par uzslavu izteikšanu), par to, kādi mācību materiāli jāveido aktualizācijas fāzei. Skolotāji tika iesaistīti piemērā, kas varētu notikt aktualizācijas fāzē (bija jāpārvieto trīs sērkociņi tā, iegūtu tikai četrus vienādmalu trijstūrus! Sērkociņi nedrīkstēja krustoties!). Pēc uzdevuma veikšanas skolotāji saņēma balvu par centīgu darba veikšanu. Noslēgumā mācību grupas dalībnieki saņēma mājas darbu, kas veicams uz 12.janvāri: izveidot mācību materiālu aktualizācijas fāzei!”

Ilze Gaņina: “Šodien mācīšanās grupā “Āķis lūpā – stundas sākuma un beigu organizēšana” skolotājus iepazīstināju ar iespējām kā video no mājas lapas youtube.com, izmantot kā iesildošo uzdevumu. Demonstrēju piemērus par kvadrātfunkciju un Pitagora teorēmu. Kolēģi stāstīja, kādus interneta resursus paši ikdienā izmanto, lai ieinteresētu skolēnus. Tāpat pārrunājām, kas izdevies pa šo laiku. Vienojāmies, ka līdz nākošajai reizei vairāk centīsimies strādāt pie atgriezeniskās saites iegūšanas mācību stundas beigās.”

Komentāri

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Papildus informācija

Lai nodrošinātu Jums vislabāko mūsu mājaslapas pārlūkošanu, šī mājaslapa izmanto sīkdatnes ("cookies").
Uzziniet vairāk par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes.

Aizvērt