Skolas pieredze attālinātā mācību perioda laikā

Administrācija

Pēc pavasara brīvlaika rutīna ar ikdienas klātienes mācību darbu tika apgriezta kājām gaisā, jo līdz ar COVID-19 izplatību, nekavējoties savus ikdienas paradumus mainīja gan skolēni, gan skolotāji, skolas administrācija, vecāki, vecvecāki, tantes un krustvecāki… tātad, visi! Šis bija izaicinājumu un pašu konsekventi būvētas plānošanas un saplānotā īstenošanas laiks, jo katram un katrai, kas ir tieši vai netieši ir iesaistīti izglītības procesos, nācās pielāgoties, mainīties un sadzīvot ar jaunajiem apstākļiem. Mācību gads nule kā noslēdzies un ir pienācis laiks reflektēt par to, kā mums ir gājis. Lai noskaidrotu atbildi uz jautājumu, kādu pieredzi mūsu skola ir guvusi, lūdzām skolas skolotājus piedalīties aptaujā. Tajā kopumā piedalījās 29 skolotāji, reprezentējot sākumskolas, valodu, humanitāro, sociālo un eksakto mācību jomas. 

Lasīt tālāk …

12. klašu skolēni gatavojas eksāmeniem!

Vija Meroža, direktora vietniece audzināšanas jomā

Neskatoties uz COVID-19 pandēmiju, skolā ienācis eksāmenu laiks. 12. klašu skolēniem nākas daudz mācīties patstāvīgi, plānot laiku, motivēt un disciplinēt sevi. Zināms, ka šī gada eksāmenu saturs un grūtības pakāpe nemainīsies. Taču klāt vēl nācis arī uztraukums par neierasto situāciju. Tāpēc 12.klašu audzinātāja Daina Vancāne-Viļuma vērš skolēnu uzmanību uz to, ka, rakstot viedokli, jāprot iedziļināties tā problēmā, izteikties skaidri, argumentējot savu domu.

Arī matemātikas skolotāja Ināra Dika norāda, ka kļūdas matemātikas eksāmenā bieži vien rodas no tā, ka skolēni pavirši izlasa  uzdevuma noteikumus un neatrisina uzdevumus līdz galam. Tātad jālasa uzmanīgi un jāpārbauda atrisinājumus. Savukārt angļu valodā klupšanas akmens ir vārdu pareizrakstība, kas ļoti atšķiras no latviešu valodas. Tādēļ angļu valodas skolotājas Santa Martinsone  un Aija Ieleja ir vienisprātis par to, ka daudz jālasa un jāskatās filmas angļu valodā. Divpadsmito klašu skolēni mēģina vēl izmantot skolotāju palīdzību konsultācijās, izpildot visus COVID-19 pandēmijas radītos ierobežojumus. Vēlam mūsu divpadsmitklasniekiem veiksmi un izturību šajā neparastajā eksāmenu laikā!

5.klašu skolēni Sociālajās zinībās pēta tēmu “Valsts”

Edgars Bērziņš, 5.klašu sociālo zinību skolotājs

Attālināto mācību periodā 5.klašu skolēni rūpīgi pētīja un mācījās tēmu “Valsts”. Tēmas ietvaros tika veidota domu karte, izvirzītas tēzes par to, kāda veida valstī viņi vēlētos dzīvot un veica arī praktisko pētījumu, veidojot prezentāciju par pašu izdomātu valsti. Būtiski, ka projekta darbs tika veidots, balstoties uz rūpīgi izstrādātiem izstrādes soļiem un vērtēšanas kritērijiem. Skolēni kopumā izsakās atzinīgi par projekta darbu, jo tas ir devis gan daudz jaunas prasmes, gan iespēju pašiem radoši izpausties. Lūk, 5.klašu skolēnu veikums Padlet platformā, kas tika izmantota, lai veidotu galeriju ar veikumu divu mēnešu ilgumā:

Made with Padlet

Made with Padlet

Jogurtu gatavošana kā praktiskais darbs bioloģijā mācību procesā

Daiga Martinsone, bioloģijas skolotāja

Septīto klašu skolēni šajā nedēļā pārbaudīja, kā zināšanas par baktērijām ir pielietojamas ikdienas dzīvē jogurta pagatavošanā. Jogurts ir veselīgs skābpiena produkts, tāpēc tā lietošana plaši izplatījusies pasaulē. Pastāv uzskats, ka Kaukāza kalnu iedzīvotāju ilgais mūžs saistīts ar jogurta lietošanu.Ir daudz pierādījumu par tā labvēlīgo ietekmi uz organismu, tikai jāatceras par cukura ierobežošanu. Skolēni atbilstoši darba gaitai pagatavoja savu unikālo jogurtu, te Marka Anufrijeva teiktais un plakāts par paveikto. “Man pašam bija ļoti interesanti, kas no tā visa sanāks. Darīju visu pēc grāmatas – uzsildīju pienu un pielēju tīrkultūru. Tad katlā visu samaisīju un ielēju burkā, kurai uzreiz uzliku vāku un ietinu segā. Tas bija ap 4 pēcpusdienā. Visu nakti tā arī nostāvēja segā, bet no rīta ap 9 attinu, un piens jau bija kārtīgi sarecējis. Nu un tad tikai pieliku klāt melleņu ievārījumu. Garša bija kā parastam jogurtam, tikai ne tik salds. Mamma teica, ka viņai vairāk pēc biolakto garšojis.”

Noslēdzies 5. klašu projekts “Cepures pārvērtības caur gadsimtiem”

Teksts: Ināra Plakane, Danute Podvinska, cepuru foto autori: Emīlija Ļebedeva (5.b), Artūrs Zariņš (5.b), Toms Strazdiņš (5.b), Melānija Dīce (5.b), Saldava Daniela (5.b), Anrijs Rikmanis (5.a)

Mājturības un vizuālās mākslas skolotājām sadarbojoties tapa ideja šajā attālinātās mācīšanās posmā piedāvāt skolēniem izstrādāt projektu  par tēmu – Cepures pārvērtības caur gadsimtiem , kas bija paredzēts maija beigās kā noslēguma darbs. Projekta izstrādes gaitā skolēni apguva prasmes meklēt informāciju , pamatot  to un radoši izmantot informāciju sava projekta izstrādē. Viens no sasniedzamiem rezultātiem bija arī iemācīties plānot  cepures dizaina izstrādes procesu. Svarīga prasme , ko skolēni apguva bija veidot izstrādājuma izgatavošanas dienasgrāmatu un prezentēt savu veikumu, šoreiz gan tikai prezentācijas izskatā. Paldies, skolēniem par radošajiem un interesantajiem darbiem. Paldies, vecākiem par sapratni un pacietību. 

Lasīt tālāk …

Par mācībam attālinātā veidā

Administrācija

Skolas kolektīvs ir izstrādājis rīcības plānu, lai organizētu mācību procesu attālinātā veidā. Aicinām ar to iepazīties un sekot tajā minētajām norādēm! Pašlaik ļoti svarīga ir individuālā un kolektīvā atbildība, lai varētu sasniegt mācību mērķus un apgūtu mācību vielu. Tikpat svarīga ir komunikācija ar klašu audzinātājiem un mācību priekšmetu skolotājiem, lai nekavējoties varētu atrisināt visus neskaidros jautājumus par mācību procesa īstenošanu kā katrā mācību priekšmetā atsevišķi, tā visā skolā kopumā. Skolas izstrādātais rīcības plāns ir pieejams lejupielādei attēla un .pdf faila veidā!

Vecākiem par mācību plānošanu un norisi attālināti (ārkārtas situācijas laikā)

Skolas administrācija

VISC ir izveidojis ieteikumus vecākiem, ka palīdzēt saviem bērniem ārkārtas situācijas laikā. Aicinām pirms attālināto mācību procesa sākuma iepazīties ar informāciju un laicīgi sagatavoties, lai varētu pēc iespējas efektīvāk palīdzēt plānot dienu un sekmēt mācību procesu. Informācija un ieteikumi vecākiem ir pieejami šeit.

Attālinātā mācīšanās dabaszinībās

Daiga Martinsone, dabaszinību skolotāja

Šajā nedēļā sesto klašu skolēni dabaszinības stundās skolotājas Daigas Martinsones attālinātā vadībā patstāvīgi veica eksperimentu, lai pierādītu pretdarbības spēku un neteiktu ķermeņu masas centru. 6.klases skolniece Diāna Blaua to veiksmīgi izdarījusi ar skaidrojumu, kas var noderēt arī citiem skolēniem. Aicinām aplūkot Diānas veikumu un paplašināt arī savas zināšanas!

Latviešu valodas olimpiāde 4.klasēm

Inese Uzula, sākumskolas metodiskās komisijas vadītāja

Šī gada 11. martā notika skolas latviešu valodas olimpiāde 4.klasēm. Lūk, rezultāti: 1.vietu ieguva Paula Graudiņa un Sofija Barkāne (4.a klase), 2. vieta – Veronikai Ločmelei (4.a klase) un Alisei Seļivanovai (4.b klase), bet 3.vieta –  Esterei Zālītei (4.b klase). Savukārt atzinību saņēma Elizabete Landrāte (4.b klase) un Rebeka Štauere (4.a klase). Apsveicam skolēnus ar sasniegumiem un paldies skolotājām par ieguldīto darbu skolēnu gatavošanā!

Ārkārtas situācija: no 13.marta mācības skolā tiek organizētas attālināti!

Lai mazinātu riskus skolas skolotājiem, skolēniem un apmeklētājiem inficēties ar Covid-19 no 13. marta  skolā tiek pārtraukts mācību process klātienē. Skolas personālu, skolēnus un viņu vecākus aicinām strikti ievērot Slimības profilakses un kontroles centra ieteikumus (https://spkc.gov.lv/lv/aktualitates/get/nid/757). Aicinām skolas mājaslapā un e-klasē sekot līdzi skolas vadības rīkojumiem un norādījumiem:  1.Rīkojums par mācību procesa attālinātu organizēšanu un 2. Kārtība attālinātai mācību procesa nodrošināšanai Andreja Upīša Skrīveru vidusskolā.

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Papildus informācija

Lai nodrošinātu Jums vislabāko mūsu mājaslapas pārlūkošanu, šī mājaslapa izmanto sīkdatnes ("cookies").
Uzziniet vairāk par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes.

Aizvērt