6.klase mācību ekskursijā iepazīst Valmieru: Gaujas Stāvkrasts, Sajūtu parks, Baskāju taka un vēl …

Kalvis Kalniņš, Sintija Leitāne, Katrīna Paula Jukna

13.oktobrī mēs, 6.klases skolēni un klases audzinātāja Aija Ieleja, devāmies ekskursijā uz Valmieru. Sākumā apmeklējām Gaujas Stāvo krastu, Sajūtu parku un Baskāju taku, kurā bija neskaitāmi daudz līdzsvara pārbaudes elementu. Tad mēs devāmies takās kokos. Lai gan likās ,ka trases ir fiziski grūtas ,galvenais bija pārvarēt bailes no augstuma. Trases beigās bija nobrauciens trosē pāri Gaujai ,kur varēja ļauties emocijām. Kad daži bērni gāja trasi otro reizi, bailes jau bija pagaisušas un varēja šķēršļiem pāri pat skriet.Vairāki bērni gribēja trasi iet vēl un vēl.

Lasīt tālāk …

Rudens krosā divas zelta medaļas

Roberts Lipskis, 9.a klase

1.oktobrī Pļaviņās norisinājās Aizkraukles novada sporta skolas reģionālās skolu sacensības rudens krosā, kurās piedalījās skolēni no 8 skolām.  Mūsu skolas godu aizstāvēja 17 skolēni. Vislabākos rezultātus izcīnīja Laura Lielā (1. vieta 400 metru distancē) un Edžus Galvanovskis (1. vieta 800 metru distancē).  Sacensības bija spraigas. Apsveicam skolēnus ar godalgoto vietu iegūšanu, pārējos  – par piedalīšanos sacensībās un skolotājus par gatavošanu tām!

Lasīt tālāk …

Aicinām Zemgales reģiona jauniešus piedalīties apmācībās par vienaudžu izglītību “Jaunietis – Jaunietim II!”

Apmācības notiks: 2015. gada 6. novembrī – 8. novembrī viesu namā “Bērzkalni”, Bauskā, Bauskas novadā. Pieteikšanās apmācībām šeit, pieteikšanās termiņš 25.oktobris. Rezultāti tiks paziņoti visiem personīgi līdz 2015. gada 27. oktobrim.

9.-12.klašu skolēni apmeklē lekciju par studiju iespējām pēc vidusskolas absolvēšanas

Ieva Cedere, 11.a klase

Pirmdien, 12.oktobrī, skolā viesojās kultūras vadības un mārketinga speciāliste ar lekciju par studiju iespējām pēc vidusskolas. Skolēni tika iepazīstināti ar augstskolu veidiem, to piedāvāto mācību iespējām un kopējām  prasībām. Tika sniegts ieskats aspektos, kuri būtu rūpīgi jāizvērtē izvēloties skolu, lai vēlāk nebūtu sava izvēle jānožēlo. Pati lektore pārstāv divas augstskolas –  Alberta Koledžu un Ekonomikas un Kultūras augstskolu. Skolēniem tika prezentētas iespējamās studiju programma, to ilgums kā arī iegūstamā kvalifikācija katrā no šīm augstskolām.

Atskats uz 10.klašu mācību ekskursiju

Ilva Lāce, 10.b klase

Abas 10. klases 24.septembrī devās aizraujošā ekskursijā, kas radīja daudz pārdomu. Pirmā vieta, kurā krietni izsmējāmies, bija ziepnīca Jaunjelgavā. Varējām vērot ziepju vārīšanas procesu, uzdot jautājumus, par kuriem daži arī saņēma dāvanas, un klausīties ziepnieka stāstus.

Oktobra 2.konkursā – 33% skolēnu 100% izpildes rādītājs

Edgars Bērziņš, konkursa vadītājs

Atskatoties uz oktobra 2.nedēļas konkursu, redzam, ka ir izteikts līderis klašu sacensībās – 9.a klase ar 91% izpildes rādītāju! Jāuzteic arī 33% skolēnu, kuri ir sasnieguši maksimālo – 100% izpildes rādītāju. Šajā konkursā skolēniem tika lūgts pašiem uzrakstīt 10 aktualitātes un, kā redzams pēc vidējā izpildes rādītāja skolā, rezultāti ir tikai un vienīgi apsveicami! Savukārt sveiciens pašiem mazākajiem – 5.a klasei, kura šajā kārtā izcīnijā godpilno atzinību! Paldies par palīdzību šīs konkursa kārtas īstenošanā kolēģiem A.Miškai, I.Dikai, I.Gaņinai, R.Skrimblei un S.Rūzei. Klašu rezultāti redzami diagrammā!

okt-2

EKO padomes aktaulitātes

Vija Meroža, Eko padomes konsultante

Mācību gads rit straujiem soļiem un tieši tāpat arī darbs Eko padomē. Lai informētu sabiedrību (skolēnus, skolotājus, skolas darbiniekus un citas iesaistītās puses), esam sagatavojuši atskatu uz svarīgāko, ko paveikusi un plāno paveikt skolas Eko padome.

Balvā kruīzs uz Stokholmu

Agate Albekeite, 8. klase

Es ar savu ģimeni 1. oktobrī devos ekskursijā uz Stokholmu. Šo ekskursiju kā balvu biju ieguvusi valsts vides spēļu konkursā pagājušajā mācību gadā. Tā kā tas bija kruīzs, tad vispirms apmeklējām dažādus pasākumus uz kuģa. No rīta laiks Stokholmā bija silts un saulains. Apmeklējām Tehnikas muzeju un zviedru rakstnieces A. Lindgrēnas muzeju.

Aizvadītas 5.-klasnieku iesvētības

Sanija Petroviča, 5.klases skolniece

Ceturtdien, 8.oktobrī, 5.klasei notika iesvētības ”Piektklasnieka kurpēs”. Skolēniem viss bija jāzina par skolotāju Sintiju Rūzi un skolotājai par mums. Mums bija dažādi uzdevumi un par katru izpildītu uzdevumu saņēmām uzlīmi. Pārbaudījumos bija jāsalasa dažādi striķi un jāsasien kopā un izveidojās čūska, jāpāriet pāri čūskiņām ar kurpju kastēm, nepieskaroties zemei. Tad bija jāsameklē 10 lietas, kas vajadzīgas skolēnam. 5.klasei bija jārisina āķīgi jautājumi, ko uzdeva 6.klase un vēl daudz dažādu uzdevumu. Mūsu klasei patika šis jautrais, klasi kopā saliedējošais pasākums. Pašās beigās mums izsniedza diplomus, ka esam pieņemti pamatskolā.

Foto atskats pieejams šeit.

Sporta zāles noslogojums

Andreja Upīša Skrīveru vidusskolas

SPORTA ZĀLES [Nr.V-28]

noslogojums 2015./2016.m.g.

Apkopoti oktobra 1.nedēļas rezultāti; 9.a klasei – 1.vieta!

Edgars Bērziņš, konkursa vadītājs

Oktobra 1.nedēļas konkursā tika aktualizēti tādi jautājumi kā “ikoniskākā dziesma”, krīze Ukrainā, Emmy balvu pasniegšana, bēgļu krīze un, protams, kinofestivāla “2 Annas” rezultāti un vēlēšanas Spānijā. Rezultāti ir interesanti kā individuālajās, tā klašu sacensībās! Apsveicam 9.a klasi ar iegūto 1.vietu skolas mērogā! Pārējie rezultāti redzami diagrammā!

Par drošību Dzelzceļa teritorijā stāsta LDz pārstāvji

Roberts Biķernieks, 8.a klase

1.oktobrī skolā viesojās Latvijas Dzelceļa pārstāvji un lekcijas veidā visiem skolas skolēniem stāstīja par drošību uz dzelzceļa, sliedēm un tā teritorijā. Lekcijas laikā tika rādīti fragmenti no filmas “Lai dzīvo bērni”, kā arī “Avārijas brigādes” multiplikācijas filmu fragmenti. Svarīgākais, ko uzsvēra lektore: pirms šķērsot dzelzceļu, jāapstājas un jāskatās pa labi un kreisi, aizliegts lietot austiņas un klausīties skaļi mūziku, spēlēties un arī muļķoties dzelzceļa teritorijā ir bīstami, jo var radīt traumas vai pat būt letāli. Esi uzmanīgs, šķersojot sliedes!

3.a klase tuvāk iepazīst A.Pumpuru un elektrību

Regnārs Vikentjevs, 3. klase

Trešdien, 30.septembrī, mēs ar klasi braucām ekskursijā uz Lielvārdi. No rīta bija liela migla un, kad braucām gar Daugavu, tā aizklāja Daugavu. Izskatījās vareni! Vispirms mēs devāmies uz Andreja Pumpura muzeju. Mūsu klasi sagaidīja gids, kurš pastāstīja par Lielvārdes vēsturi. Mūs arī aicināja uz otro stāvu, kur sadalījāmies lomās. Toms bija Andrejs Pumpurs un viņš izskatījās smieklīgi. Pie muzeja apskatījām Lāčplēša gultu un gājām uz parku, kur bija pilsdrupas. Pēc ekskursijas braucām uz Eksperimentu centru, kur mums notika nodarbība par elektrību: bija jāsaliek lukturis, jāsaslēdz elektriskā ķēde, lai degtu divas lampiņas. Tad mēs minām velosipēdu, lai saražotu elektrību un gājām ārā celt mašīnu, šaut ar katapultu un mācījāmies celt augšā ūdeni bez sūkņa palīdzības. Pēc ekskursijas priecīgi devāmies mājās! Foto atskats pieejams GALERIJĀ!

Ziedu izstāde veltīta Skolotāju dienai

Sanija Vasiļjeva, Sintija Teicāne, 4.b klase

Otrdien, tieši Miķeļdienā, ceturto klašu skolēniem bija mājturības stunda. Un uz šo stundu mums bija jāatnes ziedi, augi, vāzes. No skaistajiem rudens ziediem mēs veidojām ziedu kompozīcijas vāzēs. Tur ielikām dālijas, miķelītes, gladiolas, saulespuķes un citus ziedus. Arī skolotājas nedaudz mums palīdzēja.  Ziedus mēs novietojām gan zālē, gan uz palodzēm.  Šos kārtojumus mēs veltām skolotājām un skolotājiem Skolotāju dienā.

Miķeļa ceļojums pa skolu

Teksts un foto: Vija Meroža

Jau ziņojām, ka, gatavojoties Miķeļiem, 1.-4.klašu skolēni gatavoja neparasto dārzeņu izstādi. 4.klašu skolēni uz skolu nesa dažādus rudens augus, ziedus un gatavoja ziedu izstādi, kuru centīsies saglabāt vēl līdz skolotāju dienai.  Šajā dienā katrai klasei bija jāveic īpaši uzdevumi, kas saistās ar skolas vides un skolas apkārtnes izpēti. Te bija iekļauti jautājumi par skolas atkritumiem, ūdeni, transportu, zaļo zonu  ap skolu. Skolēni pētīja eko kodeksu, censdamies saskatīt svarīgāko tajā. Pēc darba veikšanas katra klase prezentēja padarīto. Foto atsklats pieejams GALERIJĀ!

Zināmi Aktualitāšu konkursa septembra 4. nedēļas un mēneša rezultāti

Edgars Bērziņš, konkursa vadītājs

Aktualitāšu konkursa septembra mēneša 4.konkursā skolēniem bija iespēja apliecināt savu interesi vistiešākajā mērā, uzrakstot 10 aktualitātes, kas notikušas septembra pēdējās nedēļas laikā. Rezultāti, kā redzams diagrammā, ir atzīstami – 12.b un 12.a klases ar uztevumu tikušas galā izcili! Tāpat jāuzteic 9.a klases skolēni, kuri nepagurstoši cīnās par labākajiem rezultātiem šajā konkursā!

Savukārt mēneša rezultāti ir vēl interesantāki. 9.a un 12.a klasēm ir vienāds izpildes rādītājs, lai gan, raugoties uz cipariem pēc komata 9.a klase ir veiksmīgāka par 0,002%! Ar to arī apsveicam gan 9.a klasi, gan pārējos skolēnus, kuri piedalījās konkursā septembra laikā! Lai veicas arī turpmāk!

5. klases skolēni mācās skaitļu asi un labi uzvesties

Sintija Rūze, matemātikas un fizikas skolotāja, 5. klases audzinātāja

29. septembrī  matemātikas stundas laikā devās āra nodarbībā apgūt skaitļu asi. Skolēniem bija uzdevums, ievērojot klusumu, uzzīmēt skaitļu asi, aizpildīt darba lapu un to izstaigāt. Iedotajās darba lapās skolēniem arī bija jāuzraksta burtu atšifrējums, veicot matemātiskas darbības, pēc tam skolēni mērīja soļa garumu. Stundai beidzoties, skolēni nodeva darba lapas, bet līdz ar to nodošanu aktivitātes nebeidzās. Visas dienas garumā 5. klase skolā (gaiteņos, klasēs, u.c.) meklēja līmlapiņas ar romiešu cipariem. Turklāt tas bija jādara klusām. Nākamajā matemātikas stundā notiks darbu izvērtējums. Šādas aktivitātes skolēniem māca lasīšanas prasmes, koncentrēšanos un labas manieres. Turklāt skolēni starpbrīdi pavada aktīvi kustoties, nevis spēlējot spēles mobilajā telefonā.

Otrklasnieki iekaro Krustpili

2.a klases skolēni

Daudzi mūsu skolas 2.a klases skolēni dalījās redzētajā 22.septembra ekskursijā. Krista : „Krustpils pilī es redzēju daudz vecu priekšmetu, arī baroneses kāzu kleitu. Mēs bijām uzkāpuši ļoti augstā tornī un uz visaugstākā balkona. Visbaisāk bija pagrabā.” Nikola: „Krustpils pilī spokojas. Lielajā ēdamistabā ļoti labi no seniem laikiem ir saglabājušies griesti. Sēļu sētā man vislabāk patika lielie pūpēži.” Līga: „Sēļu sētā mani pārsteidza milzīgie pūpēži un pagriežamas dzirnavas. Šeit man patika skatīties, kā cilvēki dzīvojuši senos laikos.” Karīna: ”Krustpils pils baroniem bija trīs klavieres. Sēļu sētā ēdām ābolus un redzējām, ar kādām ragavām ziemā veda malku no meža. Atpakaļceļā tie bērni, kuri sēdēja autobusa priekšējos solos, stāstīja spoku stāstus.” Evars: „Ekskursijā uz Krustpili brauca abas otrās klases. Mēs pilī lējām sveces. Sēļu sētā redzējām ļoti lielas olas, kuras īpaši sagatavotas garšoja pēc mencu aknām. Vēl mani pārsteidza no koka taisītās ķemmes.”

Ražas novākšanas prieks: dažādi interesanti dārza brīnumi izstādīti skolas vecajā korpusā

www.auv.lv

Jau nedēļu skolas vecajā korpusā apskatei izlikti dažnedažādi dārzeņi – gan lieli, gan mazi, bet svarīgākais – interesanti! Sākumskolas klašu skolēni – ražas izstādītāji – saka, ka tie esot dabas brīnumi. Tam jau laikam arī jātic, jo tie pilnībā attaisno skolēnu teikto – burkāni kā savijušies dejotāji, milzu bietes un amizanti ķirbīši ir tikai maza daļa no plašās ražas. Dodies un iepazīsti dabas brīnumus arī Tu ne tikai GALERIJĀ, bet arī klātienē – vecā korpusa gaitenī!

Aizvadīta Jauno Vēsturnieku skolas 1.nodarbība

Arnis Māskis, 10.b klase

2015.gada  26.septembrī norisinājās Jauno vēsturnieku skolas  pirmā nodarbība. Pirmās nodarbības tēma bija Krogu vēsture. No skolas Jauno vēsturnieku skolā piedalās Reinis Madars Ivuškāns un es. Ar aizrautību klausījāmies lektora stāstījumā par krogu tipiem,to funkcijām un apmeklētājiem. Pēc lekcijas bija iespēja doties uz Latvijas Brīvdabas muzeju šoreiz gan bez gida. Ar nepacietību gaidām nākamo lekciju, jo tiek labi pavadīts laiks,tiek uzzināti jauni fakti un, protams, kalti pamata karjeras pakāpieni.

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Papildus informācija

Lai nodrošinātu Jums vislabāko mūsu mājaslapas pārlūkošanu, šī mājaslapa izmanto sīkdatnes ("cookies").
Uzziniet vairāk par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes.